Isadora Graffiti Nails

YESSSSS! Idag, efter mycket letande på stan, så hittade jag Graffiti nagellacket. Fanns endas kvar gult och grönt på hm och de är inte mina färger. Men efter mycket letande hittade jag vit och blå kvar på Lindex så det blev 2 såna =) Har testat den vita ovanpå nr 195 el. 196 av Depends minilack, det är iaf skimrande ljusblått. Blev rätt tufft men ska absolut göra om det lite bättre sen, ville bara testa =)

  

p.s vet att bildena suger - take it or leave it ;) + att jag har lackat 2 lager med det vita

2010-08-16 @ 20:35:50 Naglar Permalink


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Haha jo det måste vara hemskt :P

2010-08-16 @ 21:08:38
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0