Inga spöken ikväll

Jag och Jessica tänkte att vi skulle klä på oss ordentligt och gå ut med hundarna i skogen nu när det blev mörkt. Vi började gå hemifrån halv 9 och då var det inte alls mörkt. Tänkte att de var lagom mörkt för att gå i skogen, men jag är glad att vi inte gjorde det. cirka 20 minuter senare så var det kollsvart. Så vi tog en långrunda mot hemmet fast en "omväg" för att rasta hundarna ordentligt. Och vi fick lite tjejsnack, lite fnitter och skratt..  

                    

Imorgon börjar jag jobba igen efter ledigheten och det kommer bli en lång dag känns det som nu iallafall. Fast det ska bli kul att jobba. Bara att jag inte är trött och är så genomförkyld + att det är så fuktigt, klibbigt och jobbigt varmt ute som inne. Men säger godnatt nu för jag har lite att stå i  och att jag håller på att klia i sönder mig av alla myggbett..

2010-08-16 @ 22:21:24 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Naaaw, vilka söta vovvar :)

2010-08-18 @ 08:51:12
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0