Hemmakväll

Jag kör på en hemmakväll ikväll. Känner jag är på lite dåligt humör så jag ska bara krypa ner i soffane till en film och smaska på något gott. Länge sen jag åt ostbågar så blir nog några såna =) Väntar bara på att sambon slutat jobbet så vi kan åka bort till affären och handla lite gott..

Igår var jag som sagt barnvakt och det gick ju SUPER bra. De gjorde precis som jag sa och det var inga problem. De höll sig lugna och vi satt och myste till Askungen igår med. Asså det var sååååååå länge sen jag såg den. Och vill ni veta en sak? Den är lika bra än =) Jag jag lilltjejen kokade lite te med jordgubbssmak och sedan stekte jag köttbullar åt grabben som tyckte min mobil var rolig. Med touch och spotify i mobilen, det var toppen men inte för mitt batteri, hahaha.. Men så fort deras föräldrar klev innanför dörren så satte de igång.
Kids have respect for me and they doesn't earn my respect for nothing. 
Kids just like me and i like them
..


Jag och lilltjejen!

2010-08-21 @ 18:30:55 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: okej :P vad har du för hundar då?

2010-08-21 @ 18:44:04
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: okej varför just tibbe ? :P

nope det var inte 3 för 2 :/ jag fick iaf betala allt för sig :o

2010-08-21 @ 18:59:26
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0