Godmorgon

Godmorgon på er!
Nej jag har inte nyss vaknat, vaknade redan vid halv 5 då sambon skulle åka till jobbet och sean dess har jag inte kunnat somnat om ordentligt så nu är jag lite trött eller kanske bara seg.

Nackdelen med att ha en hund med lång och tjock päls är att den fäller, vilket märks på mina dammsugarpåsar som går åt som attans. Och i förgår när jag dammsög så märktes det att påsen var full och jag har inga fler hemma. PANIK! Men jag fick göra min egna lösning.. Jag fick tömma hela påsen för hand så nu kan jag dammsuga lite :) Men först väntar duschen..


En gammal bild, men saknar mitt hår. Det såg ut så utan att behöva locka
eller göra något med håret, nu är det bara tråkigt och halvplatt :(

2010-08-22 @ 12:00:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gillar du tävlingar? I så fall kika gärna in min. Läs om allt här: http://jeenlicious.blogg.se/2010/august/anmal-dig-till-sommarens-outfit.html#comment

Går enbart att anmäla sig idag så skynda på ifall du är intresserad!

Ha en bra dag <3

2010-08-22 @ 12:06:50
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Fin bild! :)

Ja men de låter ju bra, så mysigt med valpar :D



Klart du kan få barn, ge de lite tid bara. Så länge du inte har nå i släkten som har svårt så bör de inte vara några problem :)



Okej, jag tycker du ska leva som vanligt. Försök koppla bort tankarna på barn, man har ju hört att de som tänker på de hela tiden inte blir gravida å sen när de ger upp så blir dom de på en gång. Jag va ute helgen innan jag fick reda på det, drack som en dåre men de hände ingenting. De blev shot efter shot, å drink efter drink men jag kände mig knappt lullig. Men de va bara för att jag va gravid då... En kompis till mig fick inte reda på det först efter 10 veckor å hade druckit som fan men födde ett helt normalt och friskt barn :)

Haha ja du måste säga till på en gång när de blivit något, jätte spännande! :D



Vi flyttar den 1 November, så stressigt kommer de blir innan bebis kommer. Hoppas han bara inte väljer att dyka upp tidigare!

2010-08-22 @ 12:45:41
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att vakna så tidigt. :S

2010-08-22 @ 13:14:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0