Glittersten

Tävling!
Jag är med i en tävling om ett valfritt smycke ifrån Glittersten. Ni hittar till Classy som har tävlingen och för att vara med och tävla klicka här. Jag valde ett läderhalsband med ett silverfärgat hänge. Den är lite min stil. Enkel och lite diskret =)
Det finns ett matchande armband till som jag ska garanterat köpa om jag vinner halsbandet..

 
Halsband 119kr                                   Armband 119kr

Som den tävlingsmänniskan jag är, gå med och tävla för jag vill ha lite motstånd,
BRING IT ON IF YOU DEAR !!

2010-08-22 @ 17:39:37 Permalink


Kommentarer
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu ;)



OKej det låter som en bra ide :) Jag hade druckit tills jag hade det vitt på svart att de va en bebis, alkohol är inte så skadligt som det sägs och särskilt inte under de första veckorna. Så det är ingenting man behöver oroa sig för. Men visst är det bra att du inte dricker, menar bara på att du inte ska känna att du inte kan dricka för att du vill ha barn. Utan lev livet som vanligt tills dess att du vet om du är gravid eller inte, barnet mår inte sämre för det :)



Bra där :)



Ja jag hoppas att han går över tiden isåna fall, för panik om han kommer mitt under flytt å särskilt utifall man inte hunnit komma iordning.

Vi har börjat lite smått, den här månaden ska vi dock beställa barnvagn, bilbarnstol och ev. köpa hem sängen och skötbordet. Så vi börjar komma igång med allt :) Men jäklar va mycket det är som ska köpas! Haha

2010-08-22 @ 17:51:15
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Det kan jag tänka mig :-) Hur gammal är han?

2010-08-22 @ 17:57:40
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack :)

2010-08-22 @ 18:42:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

De va supersnyggt, både armbandet och halsbandet! :)



Självklart kan du göra det, jag drack alkohol tills jag fick reda på att jag vart gravid å då snackar vi mycket dricka!



Jaha, ja men då kan jag ju kolla det också. Fast vi får med en bilbarnstol i paketpriset vi ska köpa :P

Men tack för tipset :)



Haha, no kidding! Hur mycket som helst. Men du har rätt, man får ta det som det kommer. Så länge man har de viktigaste :)



Han har bf den 24 November, så det är inte alls långt kvar nu! :)

2010-08-22 @ 19:34:23
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: emelie

jättefina smycken!

2010-08-22 @ 19:57:17
URL: http://bookofems.blogg.seb
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Verkligen :)



Precis, yes vi har tittat vagn. Ska köpa en focus duo i svart/beiget. Ett tips är den här sidan swekidz.se sen när du får barn. Dom har jätte snygga och billiga vagnar å även jätte bra paketpriser :)



Haha, det beror helt å hållet på vart och vad för vagn du köper.



Precis, vi ska numrera alla lådor å skriva upp på papper vad dom innehåller så man håller lite koll :)



Ikväll blir det bara lugnt, är helt slut i kroppen så orkar inge mer. du sj då? :)

2010-08-22 @ 20:29:26
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är ifrån Beginners en barn/bebis affär. :) Nej det är inte meningen men om du använder Mozilla Firefox istället så ser min blogg normal ut. :) I internet explorer ser den konstig ut tyvärr. :/

2010-08-22 @ 21:01:27
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Gör det du :)



Tack gumman för tipset men jag har redan hämtat ut den där babyboxen, men gulligt av dig att tänka på det :)



Ja ett bättre område men är fortfarande på samma ställe där vi bor. Ska verkligen bli skönt att flytta och att få större, fy fan vilken lycka! :)



Okej där ser man, hm... illamående? Kanske tecken på nått ;)



Haha ja men visst blir man irriterad på dom människorna! Allt för att få så många som möjligt som om det är nån jädra tävling elr nått. Hellre få då men som faktiskt läser bloggen än många som bara skiter i den.

2010-08-22 @ 21:14:30
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0