Filmmys

Har varit en fartfylld dag idag. Tog först en lagom kort/lång morgon promenad i skogen med Gizmo. Jätte skönt att få komma ut det första man gör på morgonen.. Sedan var jag på miljöträning med hundarana och Jessica, i skogen ytterligare en gång till och sen såg vi en orm i skogen, en koppparomr som jag trodde jag skulle bli mer rädd för än vad jag blev. Ja en hel del mera men är för ofokuserad för det just nu, tittar på Hulken på 3:an samtidigt, vilken jag ska återgå till nu. Hoppas alla får en mycket trevlig och mysig söndag som mig!

2010-08-15 @ 21:19:01 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

Precis, en är ju bättre än noll :) Å klart man blir lika glad oavsett :)



Du har störst chans att bli gravid ungefär två veckor efter det att mensen börjat, när du har ägglossning. Hur länge har du inte ätit p-piller på då? ¨Jo då vi vill veta könet, men lill*n ville inte visa oss det på rutinultraljudet. Men vi ska göra ett ultraljud i 3D nu på lördag så då får vi nog reda på vad det är :)

Vi bor i Sthlm, du då?

2010-08-15 @ 21:45:52
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ne jag vet ju inte det än :S Ska ringa å prata med dom imorgon om det...



Oj men har du skyddat dig på annat sätt då? Eller har du bara itne blivit gravid? Jobbigt att må dåligt psykiskt av dom, de fanns inga andra som du kunde prova?



Jag tror att det blir en flicka :) Men man vet ju aldrig, fast det spelar ingen roll heller så länge bebis är frisk och mår bra :)

Okej där ser man :)

2010-08-15 @ 23:20:20
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

OKej, så körde jag å sambon också under den korta tid jag slarvade men det lyckades bli en bebis ändå :S

Ja jag känner också så att man vill kunna planera, just nu går liksom alla kläder å de i neutrala färger vilket inte alls e så kul. Men snart får vi reda på vad det är :)

Precis, så länge lill*n mår bra så :)

2010-08-16 @ 11:47:02
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0