Ellen D.

Jag älskar att vara ledig, för då kan jag se min favorit show som är Ellen DeGeneres show. Hon är ju helt otrolig. Jag gillar henne och hennes program på så många sätt. Och hennes fru Portia de Rossi är ju så sinnessjukt vackra ihop.



Jag ska verkligen njuta av mina 2 dagar ledigt, inte för att det ät jobbigt att jobba utan jag hinner inte med alls mycket då, för allt är stängd och klockan är mycket när jag slutar jobbet.. Ska ut med Gizmo nu, sen ska jag ner till stan med en vän och shoppa och umgås lite. Senare ikväll ska jag fixa klart med hallen och innandess ska jag plocka blåbär :) Inte för att jag äter det, men kan vara gott att göra en paj på det!

2010-08-02 @ 13:26:15 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0