Vårdcentralsbesök


Gizmo och jag när han var mindre

Idag ska jag till vårdcentralen på besök, eller en undersökning. Har fått ett liknande utslag på min fot som ingen på apoteket visste vad det kunde vara så ska dit senare och se. Vill mest veta om det kan smittas för då får jag sova med strumpor så jag inte smittar sambon isåfall.. Det kliar och svider gör det.
Nu ska jag plugga lite, har en säljtenta på torsdag så måste titta igenom mina anteckningar!
Vad gör ni för roligt denna måndag?

2010-04-12 @ 09:07:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Åh fan vad surt det låter!!!!! Hoppas du får reda på vad det kan vara samt får nån slags kortison utskriven. Det kan ju vara vanliga nässelutslag (kan man få om man är allergisk eller överkänslig). Men eftersom det sitter på foten antar jag att det är värmeutslag.. Hahahha.. Sitter jag och skriver som om jag vore nån jävla apotekare eller doktor. Hoppas du får nått konkret svar på vårdcentralen och att det inte är nått allvarligt.

2010-04-12 @ 10:08:37
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jeanette

sv. tack så jättemycket :D

2010-04-12 @ 14:13:09
URL: http://hejnettyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0