Tjejkväll

                           

Har haft en liten tjejkväll innan ikväll med en vän. Och jag fått gjort något helt underbart :) Eller ja enligt min åsikt är det underbart för mig. Jag fick fixa med hennes naglar. (vill bara säga det att hennes naglar var fina innan jag började men blev bättre när jag fick fixat och trixat) Jag började med att klippa bort det "döda" naglebandet (som täckte 1/4 a naglen) eller tjocka hudcellerna och sedan borsta bort rester under vatten med tvål. Sedan bara lackade jag dem i en härlig orange färg ifrån Depend och sist men inte minst handkräm för att mjuka upp händerna och naglarna. Jag gillade detta och vi planerar en super SPA kväll snart! :)

Även blev det självklart mycket snack om sex, killar, skitsnack, hundar och en del shopping. Finns inget bättre att kunna öppna upp sig och bli totalt 110% förståd!

2010-04-17 @ 22:46:44 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Leah

Sv; Vad bra att det funkar för dig, men det brukar strula hemma hos mig..Speciellt när det är oväder, ganska surt faktiskt

2010-04-17 @ 23:24:30
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0