Back on track

Ja jag vet att man inte ska träna mer än 2 dagar i rad men jag är verkligen "Back on track" och vill bara fortsätta. Lite beroende framkallande? Ja en aning. Har tränat måndag & tisdag + att jag är ute och går säkert i 7 timmar med hunden på en dag. Hur jag får min tid till allt vet jag inte, men det funkar. Så ska jag träna imorgon? Ja det ska jag, för sen har jag kondition torsdag och fredag och vila lördag söndag..

         

Idag blev även Jag och Löpbandet lite bätre vänner. Sprang fort en kort stund och mitt knä la inte av :) JIPPIII! Pga en knäskada jag kan inte springa länge och absolut inte på löpband men jag bestämde mig för att testa och sprang fort i 5 min för att få upp pulsen fort.

2010-04-20 @ 20:07:02 Permalink


Kommentarer
Postat av: TINA M

Hur ofta jobbar du på skopunkten??

Kolla in bloggen, hittat en av Zeldas 1 år äldre syskon. sjukt lika!!

kram

2010-04-20 @ 20:50:41
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0