Monday

Idag har det inte hänt så värst mycket.
Dagen började med att gizmo och jag gick ut på en promenad. Åt lite frukost tillsammans. Busade och lekte i en timme. Tränad koppelträning. Fått 2 besök.
Micke och jag åkte bort till Monika för att Gizmo skulle få träffa och leka med Umka och Stella. Och gud vad kul dom hade. Man kunde se i Gizmos ögon att han var lycklig så det blir fler lekträffar snart igen..
Imorgon är det skolan och då ska jag leka dataproffs :) Nej men jag ska hjälpa en klasskamrat med datorn så nu håller vi tummarna att Jag kan komma på vad som är fel och rätta till det..

Nu har jag bakat muffins och ska ta en med ett glas vatten och titta på tv,
sen blir det susse dags och sista promenaden med lillkillen.
Goodnight my friends!!

P.s
En del av mig ska stanna kvar på sjukhuset i några veckor.
Jag älskar dig tjejen och jag kommer och ska pyssla om dig.
Positiva tankar, Du lever och Du kämpar <3

2009-09-21 @ 22:09:51 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Men vad många hundar de är som heter Gizmo :D läser två tjejjers bloggar vars hundar heter Gizmo båda två haha båda med Z i namnet också.

Åhh vad skoj med så bra kontakt med uppfödaren :) har du haft hund innan eller är detta din första?

2009-09-21 @ 22:45:33
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0