Mina hundar ?

Många har frågat mig om dom är min så svaret på den frågan så är inte Stella (till vänster) och Umka (till höger)  mina hundar. Utan jag är hundvakt åt en väninna. Dom kom för lite mindre än 2 veckor sen och ska vara här till lördag.. Men dom är helt underbara, även om dom är " för små " för min smak så är dom älskade, helt underbara hundar. Även om jag är en hundälskare så kan jag inte rå för att vilja ha hundar i från olika raser.
Många tror också att Stella är en korthårig Chihuahua men Nej det är hon inte.
Dom båda är Russkiy Toys, bara det att Stella är strävhårig Russkiy toy och Umka är långhårig Russkiy toy..
En bild jag tog på förmiddagens promenad och båda kunde sitta ner fint och titta mot mig :)



Min egna hund är hemma om 10 dagar och han är en Tibetansk spaniel och väldigt efterlängtad. Så det blir från att ha 3 djur hos mig till inga djur alls till min egna lillkille kommer hem, eller storkille kanske jag säga, han är ju den förstfödde valpen ifrån hans kull och blir storebror för hans lilla syster och lillebror, som är helt underbara :)
Jag trodde tiden tills dess skulle gå snabbt men nu när det börjar närma sig så går tiden så sakta så.
Men väntan är värd kan jag säga, han är så fin och när han är hemkommen så är allt perfekt.
Här är han 2 veckor gammal så det är en gammal bild, men himlans charmig är han iallafall

2009-09-02 @ 16:41:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Neej vilke gossis alltså! :D

2009-09-02 @ 17:26:38
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0