Höstträffen med tibbarna

Idag var vi på den årliga höstträffen där tibbar träffas och får umgås. Det var trevligt att vara med på träffen, med tanken på att vi alla har samma intresse för rasen så är det mycket lättare att hjälpa och stödja varandra om man beöver det. Sen är det roligt att se alla så lika men ändå olika tibbar komma överrens så bra. Som domaren, dom var med på träffen sa, hur ofta kan man låta så många hundar inom samma ras springa lös utan bråk?!
Men du kan läsa mer om träffa på Gizmos blogg där jag har skrivit mer och lagt upp lite bilder..

Nu ska jag ta en dusch själv efter att precis ha badat Gizmo. Och sen blir det att vila, inte hunnit det än..

2009-09-27 @ 17:58:01 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad mysigt =)

2009-09-28 @ 13:21:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jo fast vänner går fortfarande på tv och det är många som väntat på en långfilm =)

jag gör min header i photoshop

2009-09-29 @ 09:30:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0