Down town

Idag så har mormor vart här hos oss och träffat Gizmo, och tänk att det är samma ras och en hane hon också vill ha :) Det var jätte kul att få träffa mormor för henne har jag inte träffat på länge då hon bor i Stockholm.

Sen har jag varit nere på sta och träffat nya klasskamratebn Linn. En helt go tjej asså, galen och jätte mysig tjej. Så lite galet behöver jag i mitt liv och vi klickar så bra, har nog inte skratta så mycket som gör jag med henne.

Har köpt mig en ny mjukiströja idag, en sån jag kan ha hemma och gosa i, när jag ska ut med hunden, eller bara vara vanligt klädd en vanlig dag :) Nu ska Gizmo och jag ut och köpa en cola till popcornen ikväll!

2009-09-25 @ 18:36:33 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0