Besök

Idag eller ikväll kanske jag ska säga, fick jag besök av Sabina. Det var super trevligt att hon hörde av sig och ville ses, och det var ett tag sen så vi pratade om det mesta till IDOL såklart :)
Och så fick hon träffat gizmo och han blev glad och ville gärna bita i fingrarna. Men det är kul att se att han blir glad när mina vänner kommer hit, önskar bara det fanns fler hundar som han kunde leka med som inte är underlägsna..

Idag i skolan har vi haft bokföring hela dan. Missade första lektionen på bokföringen så lite efter blir man, men tog igen det mesta idag. Men jag tänkte att jag skulle ta och plugga lite extra på det i helgen om jag får tiden till det.
Nu är jag bara så allmänt trött i huvudet och behöver få sova ut så länge det bara går.

Jag kom på igår att jag la upp fel bild till fel text, men jag får ändra det imorgon för nu så skriver kroppen efter sängen. Så nu ska gizmo och jag gå och lägga oss, haft en ensamkväll ikväll. Då sambon är iväg och lanar ett kvarter ifrån oss! Godnatt på er nattugglor ;)

2009-09-24 @ 22:43:51 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Mysigt ni verkar haft det i alla fall. Kram Kram

2009-09-25 @ 18:09:38
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0