ÄLSKAR och VILL HA

Åh jag älskar mitt skydd mot plattång som skyddar håret mot värmen och skadan som plattången gör mot mitt hår. Den luktar helt underbart och gör så mitt hår verkligen blir platt. Och det bästa med sprayet är att det innehåller extrakten ifrån grönt te, vilket håret mår bra över..

Och jag vill ha BaByliss iPro 230 iCurl.. Jag älskar att kunna platta mitt hår och göra lockar. Men om jag vill ha vågor i håret och långa lockar så måste ja ha håret uppsatt i en knut i flera timmar. Så den är en vill-ha-sak och jag bara måste ha de snart.

    

2009-09-20 @ 10:55:30 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Jo, rolig - jag tycker dock inte filmen är B, snarare riktigt bra :)

2009-09-20 @ 11:05:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0