YES I MADE IT


Idag fick jag reda på att jag klarade bokföringen, vilket känns otroligt skönt. Jag vet inte mina poäng än men det kommer. Men jag är såååå glad och lättnad att jag klarade för det kändes verkligen inte alls bra då, jag var så osäker på mig själv men nu känns det toppen :) Nu väntar jag bara på resultatet från försäljnings tentan.

På måndag börjar jag min LIA på Rum. Det ska bli jätte kul och skönt att få komma ut i arbetet men kommer sakna klasskamraterna. Men det blir ev. en halloween fest till helgen för dom som kan.

Idag tills imorgon är Stella på besök hos mig och Gizmo. Båda två behöver lära sig lite olika saker, och därför kompleterar Gizmo och Stella varandra så bra. Gizmo behöver lära sig att backa när man säger ifrån och lära sig att veta hur man leker med olika individer. Stella behöver lära sig slappna av lite. Hon ville gärna styra och ställa lite när dom leker med flera hundar. Umka skulle ha varit här idag med men med tanken på att hon löper nu så fick hon stanna hemma idag..

Nu ska jag bara ta det lugnt, titta på Körslaget och sen vet jag inte. Titta på någon film eller något, är riktigt sugen på TWILIGHT :)

Godkväll på er alla och jag önskar er en super mysigt helg!
 

 

2009-10-24 @ 20:33:16 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0