Vecka 41

Jag har fått för mig att jag ska börja måndagar med veckoschema men nu är jag dock lite sent ute men jag ger det ett test så får vi helt enkelt se!

Måndag
Ledig. Ringa veterinären. Tvätten. Svinö med Micke och Gizmo.

Tisdag
Var dålig, blev vila. Ringa chefen. Bada Gizmo.

Onsdag
Gruppdynamik - Skola. Klippning. Ärenden.

Torsdag
Affärsekonomi. Ärenden.

Fredag
Veterinären - Vaccination. Lekträff med Umka & Stella. Idol.

Lördag
Städa. Utgång.

Söndag
VILA.


Som sagt så fick jag migrän under natten och jag har tillbringat hela förmiddagen i soffan med huvudet under kudden. Men nu har det börja släppa men fortfara huvudvärk, värk i ryggen och lite illamående. Ska åka och handla te i massor och huvudvärkstabletter sen blir det att bada Gizmo om jag får hjälp ifrån Micke..

2009-10-06 @ 16:53:49 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0