Trevligheter

Igår så  hade jag det otroligt kul. Har inte haft så kul på länge och sen har det varit så mycket nu så det kändes riktigt skönt att få bara vara jag och inte behöva tänka på massa annat. Jag hade en sak i huvudet hela tiden men det är något som är svårt att släppa. Nu känns det bättre dock! Vi var först i nybro på en fest hos en kompis till Linn, sen åkte vi in till Kalmar för att dansa och träffa andra. Där träffade jag Emma, Sabina, Anna och sen körde Super snälla Lisa mig hem. (Träffade mycket annat folk med).

Känns inte som om jag har sovit mycket inatt. Vaknade tidigt pigg som tusan men nu är jag trött och seg.
det blir verkligen att bara ta det lugnt idag och ha söndagsmys bara.. 



                  

2009-10-11 @ 13:53:50 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Så härligt och kul ni verkar ha det! Blev sugen på tjejträff nu.

Kramizar!

2009-10-11 @ 19:44:39
URL: http://lilltibbens.blogg.se/
Postat av: Simone

Vilket härligt gäng där :D

2009-10-11 @ 23:02:01
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0