Sunday afternoon

Oj vad man kan bara seg. Var ute igår men det var en lugn utgång. Jag är dock utvilad men bara seg. Måste ta tag i storstädningen, men jag ska se om sambon kan hjälpa mig sedan för jag måste ta och storstäda badrummet och det tar sin tid när jag vill att det ska vara skinande rent!

Men så seg som jag är ligger jag i soffan och gosar in mig i kuddar och filten, och lillkillen ville komma upp.
Han är så otroligt söt och charmig när han vill upp, så jag tog i kameran och knäppte några bilder


          

2009-10-04 @ 14:16:15 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

åh så söt!

vi fick betala för vaccinationen ja, men inte när michele gick tillbaka dit för att fråga vad som var fel

2009-10-04 @ 19:31:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0