Mys fredag

 


Min morgon började med att jag tog en kort promenad med Gizmo i regnet. Jag brukar vilja ta det lugnt på morgonen när jag är ledig vilket jag gjorde idag. Det blev ett avsnitt Grey's anatomy till frukosten som innebar en Xoacai power square, fil, ett glas mjölk och en rostade smörgås med leverpastej. Sen såg jag att det snöade. Och nu menar jag inte snöade som på vintern utan det flög små små snöflingor i luften och smällte ju nämre marken den kom. Sedan har jag varit ute med Gizmo i en timme idag och vandrat bland djuren på Skälby. Blev ett intresant möte med hästar och får :) Sedan åkte jag och Gizmo buss till Madde och Charlie. Där lekte hundar fint både inne och lösa ute medans vi kunde sitta pch prata och stötta varandra. En helt underbar tjej. Det är otroligt svårt att inte älska den tjejen <3  Sedan begav vi oss tillaffären och handlade lite sallad till maten, som blev lasange + sallad med solrosfrön. Nu har jag renskrivit en skoluppgift och ska luta mig tillbaka med en päron loka i ena hand eoch i fammne ligger Gizmo till IDOL! Ha en bra fredag och en underbar helg!

2009-10-16 @ 20:29:09 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikala Urbom

Yes det är jag =)

2009-10-16 @ 22:27:45
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: simone

SV: jomen är det inte lag överallt nu att ha hunden kopplad? Läste läste det i någon tidning att det ska gälla överallt..? Hm, får kollas upp!



Ja exakt, skrika till hunden eller puffa borten, dra i örat hjälper också om inget annat fungerar. Värst är när ägaren som har hunden lös sedan skäller på mig. Hände mig och sambon nyligen, så kom hon springandes skitsur för att min pojkvän sa till den springande hunden (hon fick en läxa som hette duga sen ^^)

2009-10-16 @ 22:33:06
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Mikala Urbom

Tack ska du ha =)

Ja det är ett intresse/jobb ibland, lite både och så det blir em del, det finns fler låtar undet "musik" kategorin

Kram

2009-10-16 @ 22:42:23
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Haha ellerhur, nästan så man ska köpa dem en hundkurs ;)



Hoppas du haft en supermysig fredag :D

2009-10-17 @ 00:35:50
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0