Jobb jobb jobb

Usch vad tiden rinner iväg för mig. Mina dagar börjar alltid på samma sätt, att klockan ringer halv 7 - kvart i 7 (ibland blir det snooza till 7) och då är det dags att gå ut med Gizmo för den första morgon promenaden. Sen jag ska göra mig i ordning och fixa i ordning lite saker och då har det redan runnit bort en timme, sen är det dags för frukost och frukost åt Gizmo. Regnar det tar jag bussen ner för jag vill inte komma blöt till jobbet då jag inte har en regnställ, och då måste jag vänta på bussen som jag alltid får stressa till. Och cyklar jag tar det sin tid för jag vill inte cykla jätte fort för då är jag genomsvettig när jag kommer fram. Sen börjar jag kl 9 och då ska kassan igång, småstädning, sista uppfiffningen innan butiken öppnar och sen sätter arbete igång. Med upppackingar och alla nyheter som ska fram. Sedan håller det på så hela dan. Och jag som inte är van är helt slut när jag ska hemåt och väl kommer hem. Men så saknad som man är när man kommer hem av Gizmo så kan man inte gå och vila, man vill ju bara gosa, leka och ha kvalitetstid med han. Så länge som igår och idag har jag aldrig varit borta ifrån han. Och tro mig, Jag saknar honom! NU måste jag fixa med lite saker innan det sängdags. Hinner inte mer än hem, äta och sen typ sova. Ska försöka uppdatera så mycket jag hinner. Men tiden räcker inte alltid till..

2009-10-27 @ 22:09:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

mmm. det är så det blir.. Tänk bara på att vila oxå! Puss

2009-10-28 @ 20:54:24
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0