FRIDAY NIGHT

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen men ibland händer det inget och ibland händer det mycket men då hinner jag inte alltid skriva. Men som jag har lovat så ska jag bli bättre.
Jag har fått frågan:
Varför bloggar du?
Först tyckte jag bloggar var ointressanta och bara slöseri med tid. Men jag tycker om att skriva mina känslor utifrån låtar eller skriva ner det på ett papper som jag sedan slänger bara för att få lite plats med allt det nya och ut med det gamla. Men sen så började jag skaffa min blogg för att jag anser att det har hjälpt många med att uttrycka känslor. Men jag var samtidigt "rädd" för att få massa negativ kritik men det är sånt man får ta. Men sen så var det bestämt att jag skulle skaffa Gizmo, sen kom jag in på min utbildning och det är lättare för vänner som bor en bit ifrån eller släktningar kunna läsa istället för att ringa runt och berätta allt. Nu skriver jag för jag tycker det är intressant att folk vill läsa om dag för dag. Men jag har inte många läsare men det gör mig inget. Visst hade det varit kul men det var inte mitt syfte och det är det inte idag heller :)

Idag har jag köpt en sele till GIZMO. Men du får gå in på hans blogg om du vill läsa, då tror jag han blir glad ;)
Nu är det IDOL som gäller för min del, sen blir det lyssna på musik och rensa lite skit ifrån dator..

Kramar på er och ha en super mysig FREDAG!!

2009-10-02 @ 20:02:04 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

DEt bästa med blogg är att du kan uppdatera precis när du vill.. Även om man får dåligt samvete om det blir för sällan..

Kram kram

2009-10-03 @ 22:01:53
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0