Fame




Igår gick jag och Linn på bio och såg FAME. Jag förvaäntade mig ett annat slut men annars så var filmen bra. Musiken, sången och dansen var riktigt bra, men visst sen tycker jag om alla musikfilmer. Alla filmer som klassas som dans-och-musik-filmer.. Men ångrar inte att jag såg den på bio. Dock satt det en idiot till kille bakom oss som hela tiden satt och klagade på alla, sen gjorde han samma skit han med, och en tjej var så sjutk jobbig med. Människor säger jag bara. Vill dom ha det helt tyst (ingen som åt på något gott, skrattade åt något roligt) kunde dom ha sett en film hemma istället.

Efter bion så åkte vi hem till mig, där Tina mötte upp oss. Vi gjorde oss i ordning för att sedan gå ut. Det blev Palace denna gången med, men kommer man in gratis så är det ju toppen :) Och jag måste säga att det är kul att göra sig ordning tillsammans och dricka lite samtidigt och spela hög musik. Det blev en trevlig utgång, fast jag var jätte trött mot slutet.

Nu så är sambon iväg på lan vilket innebär att jag har hela min lägenhet för mig själv md hunden :) Vilket kan vara skönt att vara lite själv, men samtidigt tycker jag om att ha människor i närheten. Nu ska jag ta tag i pluggandet och se om man kan lära sig något vettigt!!

2009-10-18 @ 13:07:33 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja hundar får komma in nästan var som helst här =)

2009-10-18 @ 18:14:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Jaaa, jag avskyr det.. gör ont i hjärtat :(

2009-10-22 @ 16:40:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0