Slagen men kul

                    

Igår var jag ute med Sabina och det blev planerat sent på kvällen men kul hade vi. Eller tills jeg blev slagen på axlen iallafall och fick en hel drink över mig. Vi stod och dansade på dansgolvet och helt så börjar folk knuffas och bli påknuffade. Först trodde jag bara folk tappade balensen eller att det blev mycket folk på dansgolvet men inte var det så. Dom börjader bråka och jag råkade hamna vid sidan om bråket och kille som skulle slå den andre killen så råkade han slå mig på axlen. Idag känner jag verkligen av smällen, docm har jag inte fått något blåmärke men är öm i axlen. Men det är inte första gången jag råkat kommit i kläm. Och Sabina som började skrika på mig att jag skulle flytta mig, Dte var ju exakt vad jag försökt göra :)

Bilden nedanför är tagen på flätan som blev bra, men syns inte så jätte bra på bilden;

                             

2009-11-29 @ 12:09:34 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0