Nytt i min blogg under kategorin Tips - Hundar

Jag har ett starkt intresse för allt som har med hundar att göra. Uppfostran, fyskisk-psykisk-mental träning, sjukdomar med mera. Och nu har jag bestämt mig för att skriva mer om det i min blogg och under en kategori så allt är i sin ordning. Jag hade tänkt att skriva ett tips om dan, men jag hinner inte alltid det. Och sen tänkte jag har ett tips i veckan men det blir för lite. Har så mycket information att dela med mig.
Varför jag vill dela med mig är för att jag är trött på att hundar blir missköta och kanske är det någon som läser min blogg som kan ta hjälp av mina tips. Jag ställer gärna upp på att svara frågor om det önskas!

2009-11-10 @ 20:34:07 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0