Ny vägglykta

Oj vilken lång dag det har varit idag. Har jobbat till halv 5, för svärmor fyller år idag så vi var bjudna på middag hos henne klockan 5. Har stått i kassan nästan hela dan, och var själv vid lunchtiden med. Allt har gått bra. Var innan idag iväg och köpte Gizmo sin jacka, men nu när den sitter på här hemma undrar jag om han verkligen kan ha den tills snön och minusgraderna är bort ( ev. till februari).. Så jag ska ta med mig honom in imorgon så ska vi ta råd med butikschefen för djubutiken. Har även köpt mig en vägglykta så jag ersatte min andra tråkiga, fula vägglykta som jag bara kunde ha rustikljus i och det droppade alltid.
Här kan du se dom, första bilden är tagen med blixt på digital kameran och den mörka bilden är tagen med mobilen som inte har blixt och här kan man se hur det ser ut i mörkret;

 

2009-11-25 @ 21:08:27 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

vad fint =)

2009-11-25 @ 21:10:33
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0