Kvällsfika

Min dga började med en super seg Jennie som klev upp för att gå ut med Gizmo. Sedan var det dags att stressa sig igenom hela morgonen för att bege mig till "jobbet". När jag väl kom dit så var det bara att försöka få energi för det hade kommit en hel pall med mattor som skulle prismärkas och upp på mattpodiet. Idag har det varit en flumig daf, både jag och killarna har skämtat och flummat oss lite, vilket man behöver göra ibland. Sedan kom Jessie från klassen förbi och det var kul att träffa henne. Man hinner inte med att träffas när vi arbeta nästan samma tider. När jag kom hem så fick jag besök av Emma och vi tog oss en kvällsfika :) Nu var det så länge sen vi sågs (förra gången en ute kväll) så det var skönt att få träffas. Ses ev. på fredag en stund innan jag ska gå och se NEW MOON :D Vilket jag längtar efter. Sjukt mycket!  

2009-11-16 @ 21:06:28 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0