Bestämd dig någon gång kvinna!



Asså jag vet inte om det är bara jag som känner såhär man jag börjar bli riktigt trött på Rihanna. Efter att Chris Brown har misshandlat Rihanna så tycker jag att hon velar hela tiden att ta han tillbaka osv. Sen så vet jag att detta kommer låta såååå fel men jag blir så irriterad. När en man (Chris) slår en kvinna (Rihanna) så är det misshandel. Anmäler hon det till polisen så åker han fast för det. Men när en kvinna slår en man, oj då är det helt annorlunda. Hur kan man särbehandla människor pga deras kön. Jag försvarar inte de som misshandlar andra men jag tycker det är ett dumt system. Om en kille blivit misshandlad av sin tjej så säger polisen inte så mycket, mest att han ska lämna henne och inget mer. Men när en kille gör det så är det mycket värre. Visserligen blir fler kvinnor misshandlade än män men ändå, kom igen. Vi lever på 2000-talet och vad händer med frihet och jämdställdheten?!

Men åter till vad jag huvudligen skulle få fram. Att nu så erkänner Rihanna att hon saknar Chris, Vilket jag tycker hon har visat tydligt flera gånger. De gånger då hon har tagit tillbaka honom. Jag tycker hon ska bestämma sig för att leva med honom på de vilkor att han ska sluta med misshandlen och visa kärleken som tydligen en gång fanns. Ibland undrar jag om inte Chris har det bättre utan henne, så han kan fokuser på hans musik istället :P
För den gillar jag!

2009-11-24 @ 20:50:41 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Sov gott snygging :D

2009-11-24 @ 22:30:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0