3 kvar


Igår åkte Mariette ut ur Idol. Visserligen är hon inte en favorit men jag tycker hon var duktig igår och skulle ha fått stannat. För Calle han har gjort så otroligt många dåliga uppträdanden i hela början av Idol. Jag tycker inte ens att han är bra. Men jag är säker på att han åker ut ur Idol nästa vecka och att Erik kommer att vinna är ju självklart och det har ju varit det sen första början! Men man vet aldrig så se till att rösta på Erik, man kan inte anta att andra gör det åt dig!!

2009-11-28 @ 11:59:58 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Synd att hon åkte tycker jag :/

2009-11-28 @ 14:46:06
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!! Skön blogg du har! Ville bara säga att jag har också en blogg som handlar om mina favorit artister/skådisar

Demi Lovato

Selena Gomez

The jonas Brothers

Beyonce

Justin Bieber

MIley cyrus

Många va?! HAHA, iaf min blogg är väldigt intressant och jag bloggar varje dag, så följ min blogg och kommentera mycket=)

HEJ SVEJS!



2009-11-28 @ 23:00:56
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: mia

ja det hoppas jag också att han gör för annars ska jag faan sluta att kolla på idol. Han är bäst! Måste köpa nya kläder tills på fredag men var nere i stan nu och finns ingetting som jag inte vill ha en julkofta el dylikt på mig. Ah blir så trött! Hoppas din advent har varit bra!

Take Care! Mia

2009-11-30 @ 14:59:53
URL: http://ronnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0