Glee <3




Är det bara jag som bara älskar tv serien GLEE ?!
Jag missade det första avsnittet för jag trodde det var ännu en skit serie, men när jag sedan såg på andra avsnitten så blev jag fast i den och var tvungen att börja följa den. (Jag har självklart sett det första avsnittet)
Jag är ju en riktigt tönt när det gäller musik och dans filmer eller serier. Eller egentligen allt som har med musik och dans att göra. Tror jag har sett de flesta dans/musik filmer som finns :) But that's me so deal with it.
Men när Lea Michele sjunger en cover på Rihannas Take a bow så började jag gilla henne som karaktär i serien och sjölvklart har hon en super bra röst!

För att lyssna på mer Glee har sjungit i serien så kan man gå in på Youtube, söka på Glee cast och sen är det bara att luta sig tillbaka och lyssna :)

2009-12-08 @ 18:16:52 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Jag har inte sett den än, haha.. något efter ^^

2009-12-09 @ 09:41:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0