Gizmo rymde idag ifrån mig

Fy vilken känsla i magen jag fick idag när Gizmo rymde ifrån mig. Jag gick ändå in i en gammal fårhage och släppt honom och det gick bra att ha han där i typ 5 minuter sen bara stack han ifrån mig. Men turen var på min sida, att han såg en hund som nu är då hans bästa vän och stack till honom istället för att springa bort. Men tänk om det hade varit en aggressiv hund, Fy!

Men som sagt så stack han till en kompis som är bara någon vecka yngre och nu är dom bästa vänner. Oj vad dom har lekt tillsammans, gick knappt att sära på dom. Så nu ska ja och hans äger, hunden heter Tussen så ni vet vem jag pratar om, byta telefon nummer så ska vi ta skogspromenader tillsammans. Men från och med nu ska jag inte släppa honom förens han lyder mig. På allt annat är han duktig men inkallning, Nej det suger han på!

2009-12-02 @ 15:23:42 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0