Dagen efter julafton

Igår var det julafton för dom allra flesta skulle jag gissa på. Och vi åt god mat, öppnad julklappar och njöt av varandras sällskap. Idag kom mamma förbi och vi åt ytterligare lite god mat, någon julklapp blev öppnad och sen åkte vi iväg en stund med hunden till ett par vänner och umgicks lite där.

Nu sitter jag här i soffan, helt utslagen och tittar på Hancock, men blir ev. någon annan film vid 9 skulle jag gissa på. Så för mig är det bara att ha en super mysig kväll !


Gizmo är super nöjd med sina ena julklapp, ett grisöra :)

2009-12-25 @ 20:41:24 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Låter härligt! Kramar till er alla!

2009-12-26 @ 18:04:55
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0