The cat is gone

IDAG HAR VI VARIT IVÄG OCH LÄMNAT BORT "VÅR" KATT SESSAN TILL HENNES RÄTTA ÄGARE, SVÄRSYSTERN. DET VAR JÄTTE JOBBIGT ATT LÄMNA HENNE. SVÅRAST VAR NOG NÄR HON SKULE IN I TRANSPORBUREN OCH HON SKREK. MEN SEN NÄR HON BLEV UTSLÄPPT I SITT NYA HEM SÅ KOM HON TILL RÄTTA INOM 15 MIN. SÅ NU HAR JAG STÄDAT BORT ALLT KATTHÅR OCH STÄDAT HELA LÄGENHETEN, SJÄLV. INGEN HJÄLP IFRÅN SAMBON FICK JAG, MEN DTE VAR VÄL LIKA BRA FÖR DÅ BLIR DET SÅ RENT SOM DET SKA VARA :D



Nu har jag "packat" min "skolväska" och förberett inför imorgon, så nu är det dags för vovvarna och mig att ut och gå en promenad, sen blir det absolut vila och titta på Lipstick Jungle med en stor varm kopp te :) 

                                            Ha en bra måndag kväll på er !

2009-08-31 @ 19:28:45 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Nawh, fin kisse :D Jaa, det får du testa, dessutom får man ju 2-in-1 :D

2009-09-01 @ 16:12:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: L

Jag såg du skrivit på min blogg och undrade vad för ras min Love är. Han är en tibetansk spaniel från Pamélas kennel Lill tibbens i Svanesund. Hämtade honom 6 juni då han var 8 veckor. Kram

2010-09-30 @ 16:46:38
URL: http://could-use-some-patience.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0