Äntligen Fredag

Idag är det fredag och det tackar vi för :) Skönt med helg ledigheter för oss som inte jobbar på helger.
Igår kom svärsläkten hit och firade älsklingen som fyllde år. Stor kille nu ;) Det blev olika pizzor som vi delade på.
Har varit iväg och köpt allt inför taco kvällen vi ska ha ikväll, mys framför tv:n och med vovvarna.
Upptäckte dom igår att ena tiken, börjat löpa så det fick bli att åka iväg till djurmagasinet och köpa binda till henne. Blev också att vi beställde en ID-bricka med namn och nummer till min egna valp som är hemma om exakt 2 veckor nu. Jag längtar mer och mer nu då väntan snart är över. Han är så fin och jag är så stolt. Han kommer få 2 priser av mig, 1 i personlighet och 1 i utseende.

Min älskade hund. Äntligen är drömmen sann och han kommer bli så älskad och duktig.


TREVLIG HELG OCH MYSIG FREDAG

2009-08-28 @ 15:24:17 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Mmmm... Nu är jag hemma igen och jag lovar skicka kort!!

Han är bara sååååå söt nu!! Massa kramar!

2009-08-31 @ 22:15:49
URL: http://lilltibbens.blogg.se/
Postat av: Freddie

väldigt söt!

2009-09-02 @ 12:32:51
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0