2 dagar avklarade - bara en dag kvar

Imorgon är min sista arbetsdag, vilket dock är synd för alla känner mig och jag känner mig som en av personalen inte bara en vikarie. Men samtidigt är det skönt att bara jobba imorgon för på torsdag fyller Micke år och det ska firas och sedan blir det en del inhandlign inför skolan, Gizmo och övriga behövande saker.
Är hundvakt nu i 2 veckor med så jag har alltid något att göra och jag ÄLSKAR at ha mycket att göra :)
Nu blir det dock att sova, ska upp tidigt imorgon och slita hela dan..


GODNATT !!

2009-08-25 @ 22:24:25 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Då fyller Micke år på min och Johans bröllopsdag! =o)

2009-08-27 @ 08:48:33
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0