Liten bebis

Igår spenderade hela min lilla familj på Öland hos min moster som fått en flicka för 2 månader sedan.
Min kusin, en flicka vid namnet Elvira :) Jag har tittat på henne en gång tidigare, och det var när de fick lämna BB, en nyfödd flicka på något dygn bara. Men nu fick jag verkligen titta på henne och känna på henne. Åh så liten, jag har knappt minnas att vår Malva har varit så lite och mindre en gång i tiden. Men en stadig och stabil Elvira var det och snart får vi ses igen för då vaknas det dop av Elvira :) Och dopgåvan är under kreativitet eller kanske rättare sagt i väntan på att bli klar :))


Elvira i min mormors famn..


En sovande prinsessa :) <3

2012-02-27 @ 07:23:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara-mamma till Ebba

Vilken härlig pyjamas/dress hon har på sig, så fina färger:)

2012-02-27 @ 07:55:26
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nååå så fint skrivet kära du. Vi måste ses snart igen, kanske får ett ryck och bara åker in ;)

2012-02-27 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0