Heldag med Linn

Imorse skulle vi ha tagit en promenad ut på Svinö med Linn och hundarna, men vi orkade inte så vi tog en annan runda och sedan packade vi in oss i bilen för en runda på stan. 2 timmar på stan och 3 timmar på Ikea/maxi och nu sover tösen min :)

Ikväll ska jag pyssla lite. Jag säger ett ord LJUS :)

Såhär blev mössan på Malva. Den täcker precis öronen, så den är lite för liten tyvärr. Men jag hade det på känn då jag ej hade mer tyg hemma..

2012-04-04 @ 19:43:19 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

hihi ursöt bild! :)



Jag har inte märkt så mycket på Lucas.. De är svårt att veta vad som är vad när de har varit så mycket annat ett tag. kram

2012-04-05 @ 08:50:59
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Emma Josefine

sötfisen !! varför kan inte du träna förresten ? :o

2012-04-05 @ 19:36:01
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0