Lilla matmonster

Vi har ett matmonster här hemma :)
Vi har börjat och ge Malva mat nu då vi fått ge hennes mage tid att vänja sig vid bara ersättning utan massa droppar och andra medel. Men nu så har hon börjat äta mat och det bra. Hon gillar det, väääääldigt mycket. Favoriten är utan tvekan potatis och palsternackapure :) Men hon blir hård i magen, så jag lagar min egna katrinplommonpure då den vi köpt i affären innerhåller så mycket vatten och fungerara inte för Malva, säkert för andra. Så jag lagar min egna och den bara älskar hon :) Till efterrätt får hon oftast, inte alltid äppel och bananpure vilket hon verkligen njuter av att få..



                         

                          

                                Den nya haklappen jag köpte till henne bara äääälskar hon.
                                Hon tog en sked mat och åt medans hon satt och kollade på
                                                   fjärilarna och nyckelpiggorna :)

2011-11-14 @ 12:15:41 Malva 3 - 6 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skoj att hon gillar att äta mat, det gör verkligen Malte och Hjalmar med =)



Ha en bra dag!!

2011-11-14 @ 13:33:57
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0