Långpromenad för dagen är avklarad

Nu har jag satt mig i sambons datorstol och lutar mig tillbaka. Kom precis hem ifrån 1½ timmes långpromenad runt runt den centrala delen av Kalmar. Gick ifrån mig via Getingen, mot Ängöleden och ner mot Ängo, vidare till kvarnholmen, förbi Fredrikskans och längst Lindö hemåt till Getingen. Och himla skönt var det att få komma ut, fast att solen inte är helt framme så skiner den ändå genom molnen, men ingen blåst och lagom skönt ute. Jag vågar faktiskt tro att våren är pågång och jag bara längtar tills våren är här på riktigt och fullt.
Men ack nu känner jag av foglossningen. Känner mig fruktansvärt stel och bänkar mig ner i soffan en stund och vilar kroppen lite. Inga måste idag förutom laga mat och gosa med sambon innan det är dags för han att åka och jobba men annars blir det en lugn söndag för mig. Imorgon har jag tagit ledigt så jag får se om det blir en klippning eller vad som sker imorgon. Vaknade igår och var genomförkyld och hes i halsen och idag var det inte bättre..

2011-02-06 @ 14:37:42 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Tuuusen tack! :) Och grattis själv :D

Ja, det är så himla härligt :) Jag har väntat på att magen ska börja synas lite mer, så det är jättekul nu när den växer massor ^^

2011-02-06 @ 14:57:43
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Erika

Bra planering kallas det ;) hehe.



Förstår att du vill ha ut ungen i tid ;) gå över tiden i flera dagar verkar inte vara någon hit. Har en kompis som idag gått över två veckor så imorgon blir hon igångsatt förhoppningsvis :)

2011-02-06 @ 16:08:17
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Ja, det verkar ju vara så himla mysigt :) Fast det är nog ganska tungt då :P Jag har haft det ganska enkelt hittills, inga foglossningar, ingen halsbränna och nästan inget illamående! Bara allmänt trött och lite ont i ryggen ibland :)

2011-02-06 @ 16:22:47
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Angelica - Gravid v36

Tack så mycket :D

Din mage kommer snart bli en bamsing med, de går så fort :)

2011-02-06 @ 16:29:16
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0