Vem var det som önskade snöstorm?

Fy vilket SKIT väder det är. Vem tusan önskade mer snö och toppen på isberget vem önskade storm? Hmm.. Jag gillar inte detta, och det gör inte Gizmo heller. Visst tycker han det är skönt att vara ute men jag märker att han tycker det är jobbigt när det blåser som det gör.. Sista rundan är iallafall gjord för ikväll, jag är nyduschad och nu tar jag helg.

Det har varit tuffa dagar på jobbet. Varit mycket att göra + det är dåligt med personal och en del barn har varit dåliga på jobbet. Idag fick jag be 2 föräldrar hämta sina barn. Båda var helt off hela dagen, ledsna för ingenting, frusna och febriga. Men nu är det fredag och det innebär helg till söndag vilket jag bara ska njuta av.

                           

Idag har jag känt mig så handikappad. Jävla foglossning säger jag. Vilken värk jag har haft och har, måste absolut få tummen ur och köpa mig ett stödbälte och testa det. Jag kör min mammas vetedyna för fullt men jag anser det känns enbart skönt pga värmen under stunden men annars så känner jag ingen skillnad. Förutom att det luktar vete i hela lägenheten sedan.


Nu ska jag ta min helg och ta och svara och läsa bloggar innan jag går och lägger mig. Jag är verkligen helt slut, men hade tänkt hålla mig vaken till 9 iallafall! Men jag önskar er alla med bebisar i famnen eller i magen en mycket bra fredag. Hoppas alla har det bra. Jag ska njuta av min vilda bebis som nu nästan sparkar väldigt hårt <3

2011-02-11 @ 20:41:33 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Va skönt att det har släppt iaf! Hoppas din foglossning också gör det. Jag trodde min foglossning skulle bli värre ju längre gången man var men typ dom sista 4-5 veckorna kände jag inte av det :)



Tack :) Ja alltså, nu satt ju hon fast väldigt länge så det gjorde sjukt ont. Sved som bara den, eftersom det töjs så mycket. Men normalt sett har man ju bara krystvärkar typ högst en halvtimme så då är nog inte den smärtan så farlig!



Hoppas du får en fin helg! Kramar

2011-02-11 @ 20:56:22
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Angelica - Gravid v37

Svar: Skönt att slippa bo med huvudet i toan kan jag tänka mig! Minns knappt hur de där va ;) Känns som så längesen.

Förstår hur du har de med foglossning. Har du provat bälte? Kanske funkar.



Du får ta och gissa när vår bebbe kommer ;)

2011-02-11 @ 21:26:54
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Tova

Åh, kan inte vara kul med foglossning. Hoppas det blir bättre om du får vila och kanske ta pauser lite oftare! Själv hade jag jätteont i benen av nån anledning under graviditeten; men det gick över så fort jag slutade jobba. Men, samtidigt går ju tiden fortare om man har saker att göra... ;)

Kram

2011-02-11 @ 22:08:07
URL: http://trasslet.se
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 39

Det kan jag verkligen tänka mig! Och dra fingrarna genom hans päls måste vara helt fantastiskt! :) Vad blir det för någon hund sedan, ska ni har en till i samma ras?



Nej, när vi besökte Förlossningen sa de att de försökte att inte skicka hem de som bodde utanför Västervik. Och jag menar, har jag haft regelbundna värkar i flera timmar, trots att det kanske bara är 8 - 10 minuter mellan dem så åker jag. För ska jag vänta tills det är 3 - 5 minuter (som oftast rekomenderas, fast det är olika från person till person) så kanske jag blir stressad över att inte komma fram i tid.

2011-02-11 @ 22:23:25
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stackars barn som behövt vara på dagis när dom varit lite dåliga :-( Gud vad man har skickat hem dåliga barn, har lovat mig själv att aldrig bli sån hellre en vab för mycket än en för ite!!



Trevlig lördag!

2011-02-12 @ 10:19:11
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Erika

Hua, inte roligt med foglossning! Hoppas du får bukt med problemet och att stödbältet hjälper!

2011-02-12 @ 12:39:26
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0