Packåsna

Idag har jag spenderat flera otroligt underbara timmar med en vän. Det var cirka 2 veckor sen Jenny var hos mig och idag blev det shopping, ja för hennes del dock inte min del. OMG säger jag, vilken lätt shoppingrunda. Brukar vara mycket svårare men icke, i varje butik vi gick in i hittade hon flertals plagg direkt och de passade utmärkt.  Och jag agerade packåsna, tror jag bar 11 bh:ar till provhytten. Men vilken dag, den är obeskrivlig. Vi åkte till mio sedan där vi kollade soffa till mig, sen träffade vi upp våra boys på elgiganten där vi testade hemmabio-system :) En otrolig dag som vi ska strax göra om.

Efter det åkte jag och sambon till em och där har vi hittat vår soffa + fotölj. Så nu är det bara cirkus 6 veckor kvar sen har vi flyttat och jag LÄNGTAR.. Har lite mer som ska inskaffas inför den nya lägenheten..

2010-05-10 @ 21:26:28 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Godmorgon cooling!

Nu är det tisdag och en dag kvar innan helgen "tjuvstartar" vad ska du göra för kul denna idag?

Själv ska jag springa ett skolmatahon, uschusch haha ;)

2010-05-11 @ 06:42:57
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: CArin

Å vad kul att flytta. Kolla nya möbler och grejer. Det är ju det allra bästa med det hela =)



Ha de toppen fint

2010-05-11 @ 11:12:13
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: emelie

precis:D gör du idag då?

2010-05-11 @ 13:19:29
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0