Myskväll

Idag har jag haft en underbar och mysig dag med sambon. Varit och tittat i butiker, betalt och beställt soffan + fotöljen och handlar mat tills ikväll. I och med att han jobbar helger så får vi ta vårt fredags mys i veckan och idag blir det denna veckan. Ska faktiskt nu börja med maten - TACOS :D


Jag helt naturligt med Gizmo i famnen i skogen, vårt favo ställer =)

Och sen ska jag iväg på hundpromenad med Gizmo. Han har fått ett rugbyboll gjord av hundben och innehåller godheter. Dock kan han inte bita rätt över den så han får jobba väldigt mycket med den, men det är bara bra. Dock ska han endast få ha den ibland så han jobbar hela tiden och för mycket med den..

2010-05-25 @ 17:01:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Näe dom har hon inte på sig i filmen.. Några liknande kanske?

2010-05-25 @ 20:28:33
URL: http://hannaz.se
Postat av: simone

Hallåå söta jennie, hur rullar vardagen på? Tänkte ge mig ut och leta efter någon söt morsdagpresent, ska du kanske ge din mamma något skoj? :)

2010-05-26 @ 10:36:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0