Idag är det min dag



Jag vaknade denna morgon med flertal grattis sms, hunden var allmänt lycklig och väldigt pussig (mer än vanligt). Våren är här, solen skiner och fåglarna kvittrar. Blir ingen tårta idag, utan annan fika då jag inte äter grädde. Jag känner att denna morgon har börjat så bra och omtänksam så nu kan inget gå fel idag, INGET :) Sen fyller jag inget speciellt heller, bara ojämt och tråkigt. Att man börjar bli äldre tycker inte jag det är något att fira, att man har underbara vänner och familj är ju något att fira :) Ja det är min födelsedag idag. Tycker inte om att bli sjungen för eller stort firade så jag säger Godmorgon och Goddag och återvänder imorgon, då jag vill tillbringa mycket tid med de bästa i mitt liv!

2010-03-22 @ 10:58:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

GRATTIS SOM FAN PÅ DIN FÖDELSEDAG JENNY!!!!!!!!!!! hur gammal blir du??

2010-03-22 @ 12:18:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan d inte lägga ut bild på den mörka chokladen du äter och var du köper den?

2010-03-22 @ 16:50:58
Postat av: Anonym

grattis grattis =)

2010-03-23 @ 17:38:56
URL: http://beccouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0