Regn regn massor av regn

Denna morgon vaknade jag av att det regnade. Måste säga att det behövs och det är skönt för det är lite svalt ute. Men ändå vill jag inte átt det ska regna för jag ska cykla till jobbet och mitt paraply har jag glömt i min svärsysters bil + att jag inte äger ett regnställl, så jag får hoppa i samos gamla i storleken XL, för den storleken var den ända som fanns när han fick regnstället. Vi får hålla tummarna att det inte fastnar i något däck eller något =) Jag ska nog skaffa mig ett eget renställ så småning om, men det får bli till hösten för det känns som det är sämre väder då än vad det ska vara nu..

 

En bebis bild på Gizmo <3

2010-07-23 @ 10:53:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :P men gävle är väl lite större än kalmar eller är jag ute och cyklar ? :P

2010-07-23 @ 14:22:12
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha okej :) tänkte bara att en större stad har väl större utbud ? :p

2010-07-25 @ 14:25:01
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0