Jobbat idag

Igår blev jag inringd ifrån jobbet och ville jag skulle jobba som idag då, några timmar, vilket jag gjorde. Och jag måste säga att jag har saknat dom små liven. Det har ju kommit en del nya barn med som jag inte känner och med mig vet dom nu att det funkar inte att spela ut mig :)

Har suttit med en del barn och gjort armband. Och då är det ingen vanliga med plastpärlor och tråd utan smyckesarmband, och mitt blev såhär:

Igår var jag även med granndottern på simning. Och gud vad duktig hon är. Så vi ska åka och simma någon dag för hon tjatade verkligen på mig att hon ville ha mig i vattnet. Men det lär bli mer simning nu när jag får mitt gymkort! Men flera teckningar har jag fått, och dom dyker upp här senare!!

2010-01-19 @ 17:41:44 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0