By by 2009 - Hello 2010

Nytt år är det nu, 010110. Mycket ett:or och noll:or :) Nu är det lätt hänt att skriva fel datum så tänk efter.
Mitt 3:e nyår i mitt egna hem blev som dom 2 första, lugna hemma kvällar med firande. Igår kom Milla till mig och sambon och firade in det nya året. Vi lagade god mat, spelade sällskaps spel som Buzz och sen blev det singstar hela kvällen.
Och jag förlorade bara 2 gånger medans milla och sambon delade på den ena micken och sjöng mot mig hela tiden :P Okej jag förlorade med flit en gång för den som förlorade fick möte vinnaren i nästa omgång och då fick man välja låt :) Och sen blev det champang till fyrverkerierna som vi kunde se från balkongen. Vilket var bara några meter ifrån oss och smällarna..

Nu kommer lite bilder från igår, Enjoy!

 
Jag lockar håret för kvällen                 Camilla är på glatt humör

 
Jag mitt i maten                                  Sambon med en party trumpet,
                                                         som vanligt ska han skoja på alla bilder!


Bilden får tala för sig själv :)


Gizmo försöker fly ifrån dom läskiga trumpeterna, stackaren.

 
Min gubbe i Buzz                                 Singstar :)


En bild som jag lyckades ta då klockan slog 12. Bilden är tagen från balkongen så det var lite otäckt att det smällde så nära. Kommer lägga upp videos på fyrverkerier så ni får själva se efter :)

ETT GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA, HOPPAS ALLA HADE DET BRA IGÅR!

2010-01-01 @ 19:27:10 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0