Im so sick and tired







Jaha då vaknade man med lite feber, halsont och förkyld, men har tyvärr märkt att jag inte har blivit bättre och är så trött. Just nu är bara feber och min trötthet de två större problemen. Men det är himla skönt att jag har fått bättre tider på min LIA och hinner med allt annat som måste göras. Nu ska jag ta och titta lite på tv med varma koppen. Det är det bästa och godaste under förkylning och halsont. Men jag är rädd för att få halsfluss, vilket jag har haft 3 gånger under detta året. Sist sa läkarna att om jag får det en gång till (4 ggr på ett år) så skulle det kollas upp för det är tydligen inte alls bra.

Mitt hälsosammare liv som skulle innebära träning och hälsochoklad går sådär. Det går bra med chokladen, de dagar jag äter mina 3 bitar om dan så finns det inget sockersug eller sug efter att tugga på något, men de dagar då jag missar några bitar så kan jag känna lite sug men bara efter saltlakrits. Träningen har jag inte börjat med men det är för att gymkortet kostar för mycket nu när jag har haft mycket utgifter, allt ifrån försökringar, vaccination och valpkurs och andra utgifter. Men det blir ett kort snart!

2009-11-03 @ 21:14:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Du är så duktig tjejen! Jag har köpt träningskort med Gina men vågar inte ännu för hjärtat men snart ska jag börja gå på löpbandet i alla fall, eller gåbandet som jag kallar det! =o)) Puss och kram

2009-11-04 @ 21:39:08
URL: http://lilltibbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0