Fika stund på stan med Emma blev det + en del presentshopping

Idag har jag träffat Emma. Det var jätte länge sen sist, kan inte ens komma på när vi sågs sist.
Det har iallafall gått en månad med säkerhet.

Vi fika lite och pratade en hel del, mycket att prata om. Tittade i butikerna gjorde vi och jag såg 3 fina,stickade, vår/vinter koftor som jag bara måste ha. Tittade på ID-bricka åt Gizmo ska hänga i hans halsband, halsband + koppel och en sele. Sen var det några leksaker och övriga saker som han ska få sen när han är hemkommen.
Idag blir Gizmo 5 veckor, så bara 3 veckor kvar tills jag har en egen hund som bor hos mig dygnet runt.
Jag undrar dock hur det kommer gå om jag ska vara hundvakt och ha Umka och Stella här. Ute och gå och leka med 3 hundar :D
Min dröm blir då sann.  Jag skulle gärna vilja ha fler hundar men jag börjar med en så får vi se när den 2:a kommer !!

// Jennie

2009-08-18 @ 16:35:54 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0