Utmaning bestående av 11 frågor & svar

Jag har blivit utmanad av den bästa Linda, mamma till sötaste Alfred :) Tack gumman!

Utmaningen består av att man ska svara på de 11 frågor man fått och sedan skirva 11 nya frågor och skicka vidare!

1: Vilket ämne har du bäst betyg i?
-Betyget är från högstadiet, syslöjd :)

2: Drömresmålet?
-Jag har inte varit och rest mycket, men jag skulle jätte gärna vilja resa till Australien på en icke sol semester.

3: Vad är din största svaghet?
-Min största svaghet är att jag vill så mycket och det ska vara nu, inte senare.
 
4: Favorit låt/artist?
-Favorit låten just nu är Everything is all wrong med Marc Mysterio. Har för många favorit artister men Jessi J och Jason Derula ligger väl högst upp på min lista nu.

5: Vad är din ursäkt om du kommer sent till ett viktigt möte?
-Om jag ska dra en vit lögn så säger jag att bussen var sen/cykeln hade fått punktering.
6: Vad hade du valt? Bli av med synen, hörseln eller båda benen?
-Hmm svår fråga, jag vill kunna se och höra Malvas skratt och hennes röst, så i så fall blir det benen.

7: Favoritblomma ute/inneväxt?
-Favoritblommor är absolut liljor och orkideer :) finare blommer får man leta efter.
8: Vad gör du när du känner dig utsatt/hotad?
-Om jag känner mig utsatt för något skulle jag vända mig till mina närmsta anhöriga, de är min trygghet.

9: Vad skulle du INTE kunna jobba som?
-Telefonförsäljare. Har provat på det i en månad och jag har aldrig mått så dåligt över deras sätt att pressa ansdra människor på sälj. Aldrig mer.

10: Om du fick reda på att du var döende vad är det första du skulle göra?
-Det första jag skulle göra är att köpa mig en videokamera och spela in ett band åt Malva. Ett band där jag beskriver hur otroligt stolt jag är över henne, att jag alltid kommer finnas vid hennes sida och vaka över henne.

11: Den sämsta filmen du vet?
- The Mist tror jag den heter, handlar om gigantiska insekter. Men den sämsta filmen som jag tycker är störd är Flugornas herre.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mina frågor i utmaningen:

1.Om du skulle vinna 125 miljoner kr, skattat och klart, vad är det första viktigaste du skulle göra?
2.Om du skulle få chansen att ägna ett år till att göra välgörenhet, vad skulle det bli?
3.Vad känner du, som person, att du ämnad för att göra i ditt liv?
4.Om du skulle få möjligheten att få något ogjort/förändrat i ditt liv, vad skulle det vara?
5.Vad önskar du att du vore bättre på?
6.Vilket intresse ligger närmst ditt hjärta och varför?
7.Är du beroende av något, vad i så fall!
8.En manlig känd person som du skulle vilja spendera en dag med !
9.Vad behöver du få tummern ur för att få klart/gjort?
10.Om du fick bestämma ditt egna namn, vad skulle det vara och varör?
11.Vad väljer du jämt, Sol värme hetta sandstrand blomstring eller Kyla is snö vinterkläder grannar och tomten? :)

Utmaningen är skickad till Elin, MariaPernilla, Jen, Marie.

2012-05-12 @ 23:09:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack =)



Jag såg det =) Får ta och svara på de frågorna när jag får tiden senare =)

2012-05-13 @ 10:21:52
URL: http://thefairytales.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har ju också fått den utmaningen av Linda och har svarat på henes frågor, tänkte ju utmana dig, hehe =) Du hann före!!



Har ej hunnit lägga upp det i bloggen bara!!

2012-05-13 @ 12:22:29
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Alicia

tack för utmaningen ska försöka hinna svar under veckan :)

2012-05-13 @ 12:32:16
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Ja, vi träffas gärna :) Vi är ganska förkylda för tillfället men det känns som att det går över snart. Onsdag och framåt är vi lediga, när passar det er?

2012-05-13 @ 16:26:16
URL: http://lillalois.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

kul med utmaning :)

2012-05-13 @ 17:21:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0